Friday 15 January 2016

BILA BELI DAN RASA KESANNYA, TAK ingat dah HARGA . BESAR nya NILAI KESIHATAN !!



 Assalamualaikum,
Bertemu lagi kita di arena blog alam maya. Saya dah efektif bulan lepas dgn jualan VIVIX. Kawan sekolah, kawan lama, orang kampung dan REGULAR CUSTOMER. Pada mulanya saya agak teragak agak dan tidak  yakin dgn KELUARAN HEBAT SHAKLEE ini tau. Maklumlah harganya agak mahal juga jika dibandingkan dgn item shaklee yang lain.

Rezeki tuhan tak dapat siapa nak nafikan. Saya ceritakan betul betul pengalaman saya minum VIVIX hingga sembuh 90 % BUASIR dan RAHIM yang bermasaalah.ALHAMDULILLAH, saya berjaya yakinkan mereka dan ada yang beli dua botol sekaligus dan terus menyertai ahli shaklee dengan FREE MEMBERSHIP.

Akhirnya saya dapat EFEKTIF dan menjana PUV ( personal unit volume) yang tinggi.Betullah kan. Hendak seribu daya ,takhendak seribu dalihnya.Kita nak duit utk berbelanja dan menyimpan, jadi kita mestilah PECAHKAN SAGU ..

ini POST saya tempohari. BIMBINGAN sebegini sangat penting utk persiapan diri menjadi LEADER SHAKLEE yang BERJAYA. JOMM..apa tunggu lagi. Anda mesti berubah utk menghadapi ZAMAN GAWAT ini kerana GELOMBANG KEJATUHAN NILAI RINGGIT tak dapat kita SEKAT Kita cuma ada pilihan utk menambah PERISAI DIRI agar BUSAR PANAH yang meluncur laju tidak menikam  TEPAT di sasaran. Jika tertikam pun tidaklah LUKA nya dalam hingga MELARAT utk dirawat.


Ini poat saya mengenai KELAS BIMBINGAN VIVIX yang menjadi SUMBER KEKUATAN saya memeperkenalkan VIVIX dan berkongsi KEBAIKANnya dgn semua orang.

Assalamualaikum..

Petang tadi saya ke Alor Setar , menghadiri Health Talk Shaklee..
Tajuknya Tampil SIHAT dan MUDA err..gitulaahh.Shaklee memang gitu, mau kita muda dan SIHAT. Errr.. saya sebenarnya masih TRAUMA dgn kematian dua orang IBU SAUDARA saya akibat KANSER . Dan petang tadi terima lagi berita kematian abang kepada kakak ipar saya akibat KOMPLIKASI DIABETES. Dia kena HEART ATTACK . Mulanya dia rasa letih , pastu sakit kat belakang. Doc bagi OKSIGEN dia kelupur dan pastu terus KOMA.

Ajal dan maut di tangan tuhan. Begitulah LUMRAH ALAM...Tapi kita sebagai manusia mesti berikhtiar kannn, apa terjadi selepas itu adalah dinamakan TAQDIR.

Bulan ni VIVIX adalah FOKUS kepada para peminat shaklee. Buy 6 free 1 tau.
Tubuh kita macam HANSET . Kena CHARGE . Kita makan macam macam, tapi TUBUH tak dicuci Sedang baju , kasut bertukar saban minggu dan bulan..



Lagi pun kita banyak kehilangan  nutrein disebabkan STRESS dan makanan yang dimasak terlampau LAMA, Menanggung SAKIT dalam jangka yg lama dan Makanan yang ORGANIK hampir hampir tiada agaknya kalau diteliti betul betul.Banyaknya yang GMO ja...



VIVIX ni adalah 10 KALI lebih kaya dari REVASTEROL. Ia adalah penawar bagi KANSER, JANTUNG, MASAALAH SENDI, DIABETES...

Cuba perhatikan gambar di bawah.Yang bewarna HIJAU tu adalah DNA kita ..
Kandungan  15 POLIFENOLS   dlm VIVIX menjadikan ia BERBEZA dari PRODUK yg mengandungi RESVERATROL lain
Ini pula KAJIAN mengenai VIVIX yang berjaya mengurangkan KANSER PROSTAT.
Penyakit dari kalangan lelaki yang amat ditakuti.
Banyak lagi maklumat tentang VIVIX yg anda perlu tahu..kita sambung ya
jangan lupa hubungi saya ya 013 4945984 utk PROMOSI VIVIX anda bulan ini tau !!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...