Thursday 11 September 2014

testimoni KURUS

    terus KEKAL dgn DIET sihat  !!

 ESOK CUTI !!!    SEPTEMBER...OGOS dah berlalu meninggalkan seribu memori..
Azam baru saya..nak turunkan lagi timbangan kilogram.. he he..tingatkan bonus dan BESARkan NETWORK
 Setakat hari ini saya dah berjaya melawan nafsu makan...tapi bukanlah sampai tak makan...saya tak REJIM DIET...Saya makan seperti biasa . Cuma kurangkan minuman dan makanan manis dan berlemak, buat exercise sikit sikit..dah beli dah beskal... tapi pancit laakk ha ha
        Yang penting saya dah berjaya turunkan lagi satu kilo berbanding minggu minggu yang lalu !! . Bukan senang tau nak turun berat badan tanpa DIET yg betul...sbb saya masih mkan mcm biasa..".COBAAAN"terlalu BESAR...di sekeliling saya !!
     Berat badan saya yang terbaru ialah 58 kg, berbanding dua bulan lepas 65 kg !!. Semua baju saya longgar dan kain kain lama dapat di pakai semula. Macam mimpi..
Awal bulan Ogos saya masih 59 kg, tetapi di saat akhir menjelang sambutan hari kemerdekaan saya berjaya mencipta rekod baru.. yeayyy.. 58 kg !!! daaann....pada hari ini 12 hb September saya masih mengekalkan rekod tersebut walaupun makan hidangan yg masih mengandungi lemak dan berminyak!!
  Apa yang membantu??.. tentulah SET DIET SHAKLEE...BUKAN SENANG  NAK TURUN BERAT BADAN ya !! . Dapat mengekalkannya pun satu KEJAYAAN BESAR  bagi saya yg tidak pandai berDIET sakan !!!
  Saya tak begitu risau dgn kg yang agak lambat berubah, kerana CINCH INCH LOSS PROGRAM bukan semata mata kurus ..tetapi badan saya semakin shape dan berotot PEJAL . BUKTINYA SEMUA BAJU BAJU YG KETAT ..menjadi LONGGAR !!!..>>Tanda sudah banyak  ruang runag LEMAK saya ditukarkan kepada OTOT..
    itu yang paling PENTING dalam PENGURUSAN BERAT BADAN !!!

CINCH , HERBALAX dan LECITIHN sangat membantu saya mencapai IMPIAN yg sekian lama saya idamkan..

    ~~DIET SIHAT DENGAN CINCH INCH LOSS PROGRAM !!!~~




   

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...