Thursday 11 December 2014

dulu jahit tudung, tiada BONUS

awai pulak SHAKLEE niii..
ALHAMDULILLAH.. tak sempat miskin di tengah bulan

tuhan takkan ubah nasib kita jika kita tak ada KEMAHUAN

Dulu saya pernah jahit tudung utk tempahan. oklah juga .Tapi tak ada lah Bonus mcm shaklee ni. Kalau ada tempahan sempena musim tertentu  baru  byk masuk duit. Kalau tak biasa ja tempahan.Tapi jual supplemen ni best tau. Keperluan sepanjang tahun . Alhamdulillah tuhan bagi saya peluang buat bisnes kesihatan ni.Tuan puan lak caner.Yang dah di zon selesa ok lah kan. Tapi bila harga barang naik, gelisah juga ye daak ??

BERSEDIA daahhh utk GST TAHUN 2015 ??
Dah calcelet YURAN ank anak ?
sekolah MENENGAH , sekolah RENDAH..

Anak saya tgktn satu...yuran shj rm450
tak kira pun lagi belanja lain. Baju pun tukar sbb dilantik pengawas

yg no 2 pulak yuran rm135, Kasut dah lusuh , asik di padang jaa,seluar sukan pun dah koyak kat lutut

yg no 3 dlm yuran rm80 inggit. Seluar ngan baju dah abih 60 inggit, beg dah lusuh gaakk, kotak pensil nak yg baru

yg no 4 TASKA, Yuran rm207 sekali uniform etc..

yg no 5.. 2 tahun, pampers dah tetap dan berpencen..malas la nk kira, sbb harga pampers dah naik juga dua bulan lps masa saya beli kt kedai kampung saya.

sekian kisah anak

*seronok sbb BONUS shaklee ada. BONUS PENJAWAT AWAM boleh la saya buat benda lain..JOOMM nyanyiiii !!!

"anak anak saya ada 5 org, tiga lelaki dua perempuan
kerun, umar fitri, iman ,muayyad dan amalhumaira"
 

 #takleh nyanyi ikut rentak ANAK NABI KITA ..sbb anak saya tak sampai 7 org...he he

ok lah kita jumpa lain kali ya. Terimakasih baca entri yg tak berapa panjang ni...

saya pun nak keluar ni... nak bayar apa yg patut.Nak bagi kat mak ayah.

rezeki kita bertambah tau kalau kita rajin sedekah..SALAM ukhuwwah semua !!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...