Tuesday 19 January 2016

anda MESTI SHAKLEE, JENAMA YANG HEBAT dan ada UJIAN KLINIKAL



Assalamualaikum.
Bertemu lagi kita di arena SHAKLEE. Ramai yang tanya saya saya tentang SET BERSALIN CZER, SET KURUS dan juga lain lain.
Teringin juga saya nak cerita tentang pengalaman saya bersalin czer. Anak ketiga saya dah czer. Siksanya tak tau nak habaq laa, sbb kulit perut nipis kot..Itulah tekaan saya.
Ditaqdirkan tuhan, adik saya perkenalkan saya dgn SHAKLEE semasa saya bersalin anak ke lima secara czer.Saya makan semua set BERPANTANG SHAKLEE. Alhamdulillah …SAYA MAKIN SIHAT DAN TAK LETIH dlm pantang. Luka czer tak begitu sakit . Saya mampu bangun dan mandikan anak walaupun suami tak bantu.
Baby pulak tidur lena, tak meragam mcm baby baby dulu tau…masa tulah saya rasa alangkah bertuahnya jika saya jumpa SHAKLEE lebih awal. 

Jadi saya mula perkenalkan SHAKLEE kepada teman teman di sekolah. Saya bagi diorang cuba. DLm pantang saja saya dapat mendaftarkan 4 orang ahli baru. Untung runcit pun banyak juga. Tak henti henti kawan kawan order.
Dalam masa yang sama saya bagi suami saya yang ada BATU KARANG consume Shaklee. Dia pun puji SHAKLEE. Perut pun tak pedih lagi. GASTRIK pun dah bertambah baik.

Habis pantang saya pun berkongsi dgn kawan kawan lama tentang set sakit KEPALA, TULANG  BELAKANG, SENDI dan SENGGUGUT melalui pengalaman saya sendiri. Saya telah menjadi TESTIMONI yang HEBAT utk diri saya sendiri. Saya juga menjadi DUTA SHAKLEE secara tak langsung. Akhirnya saya lompat RANK SHAKLEE dan mendapat GELARAN SUPERVISOR dgn belian kawan kawan dan orang orang sekampung. Saya menikmati BONUS EMPAT ANGKA !!...

Sekarang pulak saya dah KURUS .KEHILANGAN BERAT BADAN sebanyak 10 KILO  memberikan NILAI KESIHATAN baru kepada saya. Ramai kawan kawan kata saya semakin ANGGUN dan MUDA, walaupun bukan itu yang saya NIATkan pada awalnya, tapi itu adalah NILAI TAMBAH yang tak dapat  kita beli di mana mana...


BEST kann ?? Saya akan sambung cerita saya tau..SESAPA YANG ADA MASAALAH KEWANGAN , boleh wasssap SAYA DI NO 013 4945984 !!

Saya tak mau kaya sorang sorang tau 

SIHAT ituKAYA

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...