Monday 18 January 2016

SUPPLEMEN utk ANAK ANAK dan ANDA juga...sangat perlu di era MELLINIUM ABAD ini...



 OMEGA sangat PENTING utk IMAN.Tapi ia tidak mencukupi jika persekitaran terdedah dgn ASAP, DEBU, SABUN yg mengandungi BAHAN KIMIA . OMEGA bukan saja utk org DEWASA tetapi utk KANAK Kanak juga

disini saya sediakan link  OMEGA

   harapan ibu...



Iman anak saya yang ketiga.Sejak empat tahun Iman dah mula gatal gatal dan selalu lelah dan batuk batuk.Apabila saya bertemu SHAKLEE Iman tahun satu dan saya berikan dia  MEALSHAKE. Alhamdulillah, Iman sihat dan tak perlu lagi saya ke klinik menyedut gas bagi memecahkan kahak Iman.

Keadaan berterusan hingga Iman sakit semula.saya add on dengan OMEGA dan Iman  bertambah sihat setelah penyakitnya mulai datang kembali akibat terlalu aktif dan explore ke seluruh kampong.
Saya rasa sangat bertuah dan Iman selamat dari lelah dan ASMA ynag kronik. Takut juga saya , apatah lagi apabila saya tidak bertemu mana mana sepupu atau ibu saudara yang berpenyakit ASMA dari keturunan ibu dan ayah saya.

Keadaan yang selesa pada peringkat kedua ini  itu menjadikan saya terlalai dengan DOS RAWATAN SHAKLEE yang saya berikan kepada Iman. Memasui tahun tiga di sekolah rendah , Iman Nampak  letih dan ASMA menyerang semula. Saya kembali BERDISPILN memberikan Iman dos rawatan, tetapi Iman namapak lambat untuk sembuh. Sehinggalah saya terbaca tentang BAHAN KIMIA dalam semua pencuci yang kita gunakan dipasaran yang sangat merbahaya.

Sejak detik itu saya bertukar kepada PENCUCI DISHWASH SHAKLEE dan SABUN BASUH BAJU . Semua baju dan selimut serta pinggan saya basuh semula dengan JENAMA SHAKLEE.
Tuhan telah memaqbulkan doa saya mencari jalan kesembuhan untuk anak kesayangan saya.Batuk dan lelah Iman sembuh 70% !, walaupun saya tidak berdispiln dengan DOS RAWATAN bila memberikan OMEGA DAN  MEALSHAKE utk Iman.
Sehingga kini saya tak ragu ragu lagi menggunakan SEMUA JENAMA SHAKLEE bermula dar PIL, MINUMAN, dan SET GET CLEAN SHAKLEE.

Semoga catatan ini memberikan INSPIRASI buat ibu ibu di luar sana yang sedang menghadapi masaalah ALAHAN, LELAH dan ASMA serta GATAL GATAL tidak kira ahli keluarga yang MUDA atau TUA …
jom terus tgk LAGI testimoni KULIT anda pasti terpegunnn...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...