Sunday 28 August 2016

Teknologi apa ni , tak rosak ke urat urat saraf hamba ALLAH ni demi utk cantik. Kayanya dia kaann , BANGUN NANTI TERUS KE SUPERMARKET BELI SELUAR BAJU BARU






Assalamualaikum..

Terujanya si lelaki ini utk nampak KURUS dan SADO .Apa agaknya yang membuatkan dia memilih jalan terakhir utk menjalani operasi penyedutan lemak ini ya..

Saya dah tengok u tube pembedahan sebegini. Cukuplah sekali..

Saya sebenarnya baru pulang COD  DTX COMPLEX utk seorang SHAKLEE LOVER 9 tahun yang lalu.Ynag menghairan kan saya Puan Azura terus memilih DTX COMPLEX utk ORGAN HATI apabila saya perkenalkan Program DETOX kepadanya.

Dia tak cakap banyak. Memanglah kann, orang berjaya mulut diam ja buat kerja nya yang banyak.
Dia suh saya tembak no tipon dia dan saya add dia ke group DETOX.

Err..tapi apa pulak kaitan Puan Nor Azura dengan video di atas tu..ihi.. kena wasap saya na...

Puan Azura majikan yang understanding. Dua orang stafnya tak melepaskan peluang cek karada.
Semua rekod Puan Azura dan stafnya Siti cik A saya simpan rapi sepertimana REKOD casteme dan downline saya yang lain.

Saya pulang dengan kepuasan di hati kerana menemukan Puan Azura dengan supplement SHAKLEE setelah kehilangan castemenya sejak 2009 yang lalu. 

Jangan jemu berkongsi kebaikan dengan sesiapa saja setelah anda SIHAT.
Tuhan bersama dengan hamba hambanya yang tidak lokek dgn ilmu .

Satu  huruf sahaja kita berkongsi, sepuluh rezeki tuhan sediakan utk kita , selagi kita berbaik sangka dengan NYA...kerana tuhan tidak pernah MISKIN selepas hambanya di KAYAkan.

semoga Puan Azura berjaya dlm perniagaannya farmasinya.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...