Sunday 4 December 2016

branding diri melalui BLOG..

Assalamualaikum

Hari ni sepagi saya bersiaran di wassap group. Kami bercerita dan berkongsi info mengenai KUASA BLOG dlm membina KREDIBILITI tentang apa saja SERVIS yang kita tawarkan.

Lama dah MEDIA CETAK mencatatkan PENURUNAN PEMINAT sejak TEKNOLOGI MODEN ICT ini berkembang..semua orang cari info di GOOGLE..BELI IKAN beli sayur pun di online ke hapa..
err..tapi saya blom lagi la beli ikan di BLOG..sebab kena ikan ni kena pilih yg bejenih jenih skeet..hahaha.

Betol lah kaann.. kenapa kita asik cari blog, search google semata mata nak sembang dan cari kwan. Kalau buat duit bukan kah huntungg..mcm saya ni ha..buat DUIT dgn SHAKLEE..Janji masyuuk kan..

lagipun BLOG ni byk keistimewaannya
boleh simpan TESTIMONI
boleh simpan GAMBAR SECARA TERSUSUN  ikut KATEGORI
boleh kasi LINK bila kita CHAT di FB
jadi jimat lah masa kita

nampak TERSUSUN..

KiTA boleh tngkatkan keyakinan FOLLOWERS jika kita ISTIQAMAH dalam update blog DGN informasi YG TERKINI, MENARIK, DETAIL dan TEPAT

tip tip menarik tu la yg akan IKAT FOLLOWERS kita dan akan sentiasa cari kita dgn maklumat yg up to date dan menepati CITARASA..

Bagus kan kelas saya hari ni
ni lah cara saya GUIDE downline saya dlm SHAKLEE
Tak perlu keluar rumah
maklumat di hujung JARI..

terimaksih kerana lawat BLOG saya...

Keeyy kita jumpa lagi yee.
nak ZOHOR dah ni...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...