Tuesday 13 December 2016

how to be a LEADER dah ada DEGREE FIQH , DIPLOMA TAHFIZ napa nak jadi LEADER plak lagi..



Assalamualaikum..

 Apakhabar semua..macam biasa saya nak share sikit pengalaman berharga saya

dulu..
saya pernah kena sakit SEJUK SEJUK TULANG, LENGUH sendi sampai rasa nak patah semua part part SENDI, malam malam TAK TDO, siang kena KERJA,..
KEPALA mcm nak PECAH simptom RESDUNG,
Petang petang letih mcm KAIN BURUK..
BERDIRI lama pun menggigil nak pitam..
dah la tu SAKIT TULANG BELAKANG tak sembuh sembuh sbb saya pernah JATUH teruk.
saya terpaksa kumpul duit nak cari PAKAR
sebab banyak sangat MASAALAH KESIHATAN.

alaaa penjawat awam dg 41 dgn 5 anak berapa sgt la gaji saya masa tu kaan
kalau saya bergantung pada UBAT HOSPITAL agak agak dlm masa 4 tahun apa yg akan jadi pada saya..??
kita tak dpt nk elak dgn HOSPITAL, tapi kalau boleh tak mau la bergantung pd UBAT SEUMUR HIDUP kaan ?
Sekarang ,saya dah boleh kurangkan SET SET SHAKLEE yang saya ambik masa mula mula dulu sbb dah byk PERUBAHAN kesihatan saya.
Sikit demi sikit saya mkn SHAKLEE dan
saya dapatkan GUIDE yg betul dari upline...
dah tahun keempat saya bersama SHAKLEE..
semua MASAA'LAH KESIHATAN saya setel 90%
saya tak ada sebab yg terdesak utk buat MRI, cek darah, atau SCAN sana sini ..mcm saya tengah SAKIT TERUK dulu..

so ..Alhamdulillah saya dah KAYA dgn NIKMAT SIHAT.
Tapi jgn plak anda sangka saya punya GROUP dipenuhi oleh SID shaklee yg SAKIT SAKIT semuanya..
ha ah..saya adalah seorg insan KUAT yg DIUJI dgn SAKIT dan sekarang menjadi LEADER kepada SID SHAKLEE dan downline downline yg SIHAT BUGAR semuanya..
downline downline dan leader saya tak ada sejarah sakit SEHEBAT saya..
TESTIMONI TESTIMONI saya adalah diri saya sendiri dan casteme casteme yg bukan buat bisnes .
sekarang saya dah faham dgn ilmu PENGALAMAN diri sendiri..
"kita hanya boleh UBAH DUNIA ini kalau kita BERJAYA UBAH DIRI KITA terlebih dahulu."
hingga jumpa lagi...

1 comment:

  1. Hi kak bad...meh la singgah
    http://hidupindahdenganvitamin.blogspot.my/2016/12/dilema-anak-baru-nak-besar.html?m=1

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...