Sunday 4 December 2016

LENGUH LENGUH yg menyiksakan


Assalamualaikum

terimakasih baca post saya yg tak seberapa.
Hari ni nk share SEJENIS PENYAKIT MISTERI

ada tak kat sini kawan kawan y

g selalu lenguh lenguh?

Dulu saya pesakit lenguh lenguh .Kalau picit mesti kena sampai ke tulang...
lenguh nya mlm mlm sampai tak dpt tidur
Siksa. Seluruh tempat berubat , saya pergi..semua yg diberitahu org saya sampai. Ustaz jampi, ustaz duit, ustaz azan, ustaz bisik semuaa sudaah..

Habis semua wang wang gaji, wang tambahan, yang simpanan tak payah ckp..tak de terusss..

segala jenis minyak angin semua saya sapu, segala air penawar semua telan.. tapi hasilnya tak seperti wang yg di laburkan..

sedih kaan..

Akhirnya saya diperkenalkan Shaklee oleh adik saya..o
dengan izin ALLAH.. ya..tuhan telah maqbulkan DOA saya, DOA ibu saya, Doa suami saya

Sakit saya berkurangan...minggu ke minggu, bulan ke bulan..dan hilang terus.
kalau ada pun sikit sgt... boleh handle
saya dapat balik NIKMAT TIDUR..

ALHAMDULILLAH..TUHAN maha penyayang..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...