Wednesday 3 December 2014

set minor dan major






cerita semalam dan hari ni....

perkongsian satu ;
Puan DAH dari JITRA mengambil keputusan utk mencuba SET DIET setelah melihat saya SLIM melim...uhukss !!

perkongsian dua :

kak IDA dari TAMBUN TULANG pengusaha KEDAI MAKAN, juga memilih SHAKLEE utk dapatkan bentuk badan yg cantik .Dulu dia dah cuba SATU SUPPLEMEN yg MAHSYUR..tapi TIDAK BERJAYA konsistan kerana harga yg tak sepadan dgn hasil.

"tak pa KAK IDA , saya akan guide kak ida sampai slim melim.Nanti bila slim barulah BEST ada FACEBOOK mcm anak anak kak Ida selalu sebut sebutt tuhh..letak pic profile yg seramping SALOMA .." auww..

nanti saya singgah kedai kak lagi...

perkongsian 3:

downline saya yg tak pernah biz SHAKLEE. Join member sebab shaklee bagus dan makan utk diri sendiri dan family.
Kawin baru dan inginkan ZURIAT. PILIH shaklee yg byk TESTIMONI SUBUR kat GOOGLE.

Saya doakan "Puan im" beroleh zuriat dan memulakan lembaran baru wlaupun dah 40 an...
kalau ada masaalah ttg supplemen, roger ya !, saya sedia marathon ke sana. Kita sekampung, saya pulak dah gila MARATHON sekarang ni..

*semua pic dan nama sebenar tidak dapat disiarkan atas permintaan mereka.. customer always ..........

sekali lagi set SHAPE UP  jadi MAJOR walaupun promote set minor lain !!


ALHAMDULILLAHH..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...